keskiviikko 14. elokuuta 2013

Hanne ♥ Joni

Kauhea sää ulkona. Ei huvita, kun koneella istuskella, niin nyt on aikaa ainakin kirjottaa tämäkin. Eli mun ja Jonin tarina. :--) 

Jonin kanssahan kyllä ollaan nähty jo silloin kun olin pieni angsti teini 14v. Olin niin suunnattoman ihastunut Joniin. Siskonihan tunsi sen ennen minua, ja häneltä sitten kyselin Jonin nimen, ja kaikki mahdolliset tiedot siitä. :--DD Muistan jopa, kun etsiin häntä irc-galleriasta. 


Sitten vaan päivät meni eteenpäin, enkä sitä enää ees kummemmin muistanutkaan. Kunnes 2012 keväällä, jäin lapualle hengailemaan koulun jälkeen (olin opiskelemassa silloin lapuan kristillisessä) ystäväni kanssa. Eksyttiin sitten menemään toisen ystävämme luo kyläilemään. Siinä hetken istuskelumme ja juttelumme jälkeen, ystäväni sanoi " Joni on tulossa tänne" Arvasin heti kenestä oli kyse, koska he liikkuivat samoissa porukoissa. 


Joni sitten sinne saapui hetkeä myöhemmin, ja voi että, se oli ihan saman näkönen kuin silloin kun näin hänet 14vuotiaana. Taas kun tosiaan tuola tavattiin olin 18, ja täyttämässä juuri 19v. Jonihan tuli kättelemään ensimmäisenä, ja esittelemään itsensä. Se ei muistanut, että oli joskus mut nähnykki. :--D 

Siinä iltaa istuessa, aloimme Joninkanssa jutella, ja en tiedä oliko meillä vedonlyönti vai mikä meneillään, kun istuin vaan Jonin syliin samantien. No se ainaki lähensi meitä. Koko ilta oltiin sylikkäin ja juteltiin niitä näitä.


Hetkeä myöhemmin olin lähdössä asuntolaan yöksi, koska seuraavana päivänä oli koulua. Joni ei nähtävästi sitten halunnut mun lähtevän, koska ehdotti että mentäisiin hänen pikkuserkkunsa luo yöksi. Aluksihan siinä ajattelin, että tohtiiko, kun ei kumminkaan niin hyvin tunnettu, mutta sitten se sydän meni tosiaan järjen edelle.
Eikä kauaakaan kun jo lähdettiin yhdessä kävelemään. Perillä oltuamme, en jaksanut enää olla hereillä vaan aloin nukkumaan.


Aamulla ajattelin, että ei se varmaan koskaan mua halua enää nähdä. Häivyin sitten junalle.
Mutta juna asemalla lippukädessäni ajattelinkin lähteä takaisin. Juoksin suurimman osan matkasta, ettei Joni ollut kerinnyt jo häipyä. No eihän se ollut, sielä se istui ja katsoi hymyillen. :--) Juteltiin siinä, ja juuri siinä hetkessä ajattelin "täräyttää" sille päin näköä, että oon ******* sisko ( *= siskon nimi ) Siis se ilme ois pitäny kyllä niin tallentaa kameralle. Se ei meinannut millään uskoa sitä, eikä se meinannu uskoa sitäkään että oon nähnyt sen jo pienempänä ja tykänny siitä. :--D 


Siinä juttelun kesken siskoni soittikin minulle ja haki mut kauhavalle. Joni kerkes onneksi ottaa mun numeron ylös. 
Pari, kolme päivää myöhemmin, sain viestin. Se oli Jonilta. Viestissä luki "käykö sua tulla kattomaan kauhavalle?" No enhän mä ny sitä voinu kieltää! Olin niin onnessani siitä viestistä. :--) Joni tuli, ja lähdettiin kylille. Oltiin koko ilta kahdestaan. Siinä hetkessä Joni ehdotti että jos oltais jotain enemmän. ♥ 


Sitten koittikin se päivä, että koulut loppu. Joutuisin lähteä kauhavalle, eikä nähtäisi joka päivä. Olin tosi maassa sen asian takia, mutta Jonin ystävä lupasi meidän "muuttaa" väliaikaisesti sen luo. siis hä, onko tää totta?? Oli ensimmäinen ajatukseni. 
No ei sitten muutakun tavarat hakemaan, ja that`s it! Koko kesä vietettiin yhdessä sielä. Se oli maailman ihanin kesä. Kesä oli sitten loppumaisillaan, kun Jonin kanssa puhuttiin,ettei viiti toisen nurkissa pyöriä. Jonilla sitten oli ratkaisu kaikkeen. " Muutetaan yhteen, eti meille kemppä" Siinä hetkessä oisin voinu kusta hunajaa, olin niin innoissani! 


Aloin sitten oikein urakalla etsiä, ja eipä siinä kauaa kestänyt kun sain mennä jo yhtä asuntoa katsomaan, ja siinä asunnossa asumme tälläkin hetkellä. Oli niin ihana tietää, että on toinen jonka kanssa saa suunnitella kotiasiat yms yhdessä. :--) 

Tässä talossa ollaan nyt vuosi yhdessä asuttu, ja seurusteltuhan olemme 1v3kk. 
Rakastan tuota miestä yhtäpaljon kuin silloin, kun ensimmäisiä kertoja hänet näin. 

Monelta kaveriltani olen kuullut lauseet "En osaa kuvitella sua kenekään muun kanssa, ootte niin söpöjä yhdessä" :--) 

Tässä tämä nyt oli! Jos on kysyttävää, kysykää. :--) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti