tiistai 13. elokuuta 2013

Minä, eikä kukaan muu.

Asunnon näyttäminen siirtyy vähän, koska en löydä kameran johtoa (ja muutenkin tämä kämppä on ku kaatopaikka tällähetkellä :DD ) niin sitten ajattelin kertoa itsestäni, koska poistinhan aiemmat blogimerkinnät, niin sielä meni itseni esitteleminenkin roskiin.

Olen siis Hanne, 20-vuotias nainen täältä kauhavalta.




Pienen ikäni, olen asunut kauhavalla neljän siskoni, ja vanhempieni kanssa. Vaikka useasti on tullutkin muutettua, mutta yleensä ollaan pysytty kauhavan rajojen sisäpuolella. Yli vuosi sitten löysin poikaystäväni, ja päätin lentää pesästä pois. Joten muutin hänen kanssaan saman katon alle.



Ja kauhavalla asun edelleen! 
Rakastan musiikkia, shoppailua, eläimiä ja kaikkea muuta mahdollista. Lemmikkejä minulla ja Jonilla on ollut kaksi. Nekin kissoja. Enää ei tosiaan ole kuin yksi jäljellä.
( Teen kyllä joskus postauksen Kissastani, ja seuraavaksi tulee varmaankin mun ja Jonin tarina!) 

Koulussa en ole yhtikäs missään. En vaan tiedä mihin hakisin. Lähihoitaja? Pintakäsittely? Autopuoli? Ei, pääni lyö liian tyhjää koulujen suhteen. Olisi paljon kivempaa olla kotiäiti! Mikä oiskaan sitä ihanempi "ammatti" :DDD Paljon lapsia, asunto sikinsokin leluista, kurajäljet lattiassa, ah, kuulostaa ihanalta. :--) 





Ja voi että mä tykkään sisustamisesta! Siis sellanen asia, jota mä rakastan! Kun vaan löydettäisiin se toinen asunto. Tähän ns. läävään ei viitsi tehdä mitään muutoksia, jos muutto tuleekin yhtäkkiä. Noo stressataan sitä sitten myöhemmin. :--) 

Oon muiden mielestä luonteeltani tosi sosiaalinen, ja mukava ihminen. JA PUHUN MUKA PALJON!! :--DDD Okei, sen mä kyllä voin vielä myöntää. Olen kyllä myös tosi hyvä menettämään hermoni. Eli jos yksi väärä sana tulee, niin hermostun, ja nopeaa. Joten anteeksi siitä. Ja jos johonkin olen riippuvainen, niin se on sitten Energiajuomat, ja tupakka. Kaksi pahetta joista täytyy päästä eroon! 



PS. MITÄ MUUTA HALUATTE MINUSTA TIETÄÄ?? :--) KYSYMYKSIÄ VASTAANOTETAAN.


PPS. Olen sopivasti lapsenmielinen,  ja tulet aina näkemään tällä tytöllä sydämen menevän järjen edelle. Tervetuloa Blogiin ; Hanne Marjaana! 

2 kommenttia:

  1. Opiskele lähihoitajaksi ja ryhdy perhepäivähoitajaksi, sitten löytyis kurajälkiä mutta lapsista pääsee viikonloppulomalle helpommin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuossa onkin heti kaks ammattia mihin haluaisin opiskella. :--)

      Poista